سرخط خبرها

آغاز به کار نمایشگاه «شمس کرامت» در مشهد مقدس | فرصتی برای خدمتگزاری به تشکل‌های مردمی + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۵۸۷۲
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
آغاز به کار نمایشگاه «شمس کرامت» در مشهد مقدس | فرصتی برای خدمتگزاری به تشکل‌های مردمی + فیلم
به منظور تامین و توزیع اقلام مورد نیاز تشکل های فرهنگی در دهه کرامت، نمایشگاه «شمس کرامت» در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با فرارسیدن دهه کرامت و به منظور توزیع مناسب اقلام و محصولات مورد نیاز تشکل‌های فرهنگی در برپایی جشن‌ها و مراسم این دهه، نمایشگاه «شمس کرامت» در محل گذر فرهنگی گلستان در مشهد آغاز به کار کرد.

به گفته «محمدصادق بازشاد» مسئول نمایشگاه، قرار است با توجه به پایش‌های صورت گرفته در برگزاری مراسمات گذشته، بین ۳ تا ۵ میلیون تومان بن خرید از طریق حوزه معاونت فرهنگی شهرداری‌های مناطق مشهد در اختیار تشکل‌های فرهنگی قرار گرفته و تشکل‌ها نیز اقلام مورد نیاز خود را از طریق این نمایشگاه دریافت می‌کنند.

«یوسف اسماعیل زاده» معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد نیز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به شهرآرانیوز گفت: این نمایشگاه به منظور خدمت رسانی به تشکل‌های مردمی سطح شهر و به منظور فضاآرایی شهری شکل گرفته است.

وی افزود: اعتقاد ما این است که در مناسبت‌های مذهبی، مردم باید پای کار باشند و مجموعه‌هایی مانند شهرداری نیز از آن‌ها حمایت کنند. به همین منظور در برنامه‌ها و مراسم مذهبی، با حمایت از تشکل‌های رسمی مردمی که در سامانه‌های مختلف دستگاه‌های فرهنگی به ثبت رسیده اند، در راستای این موضوع گام برمی داریم.

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: در سطح بندی تشکل‌های معرفی شده، بین ۳ تا ۵ میلیون تومان بن برای دریافت اقلامی از جمله پارچه، بنر، اقلام نورافشانی، اقلام پذیرایی و ... به هر تشکل اختصاص می‌یابد و در مجموع در مجموع ۳ میلیارد تومان بن خرید اقلام فرهنگی برای بیش از ۸۰۰ تشکل فرهنگی مشهد در نظر گرفته شده است.

گفتنی است همزمان با افتتاح این نمایشگاه و با حضور ۲ تن از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، از خانواده شهید عطایی تجلیل به عمل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->